跳动的世界里,找你的频率

Oceans Deep - Sons Of Day

Oceans Deep


Sons Of Day

好深情QAQ每次听都要哭(其实没有哭...



Even though the world I'm in

即使我所生活的世界


The perfect pitch this way appears

以怎样完美的状态呈现


The greatest pressures of my sin don't disappear

那沉重的伤感始终挥之不去


Although alive and without much

或许我这一生拥有的不多


The wishing, well I wished for you

但我将一切美好的祝愿送给你


Then I look to see myself within it all

然后尽我的全力去帮你一一实现


My oceans deep my rivers wide

我对你的爱像海洋一样深邃 像江河一样广阔


The strangers weep at pleasures side

身旁的人们都为幸福喜悦而泣


Oh why do I not see the only one unseen

可为什么我却始终看不见我唯一想见的人


I'm lost without it seems so true

失去你的爱已成现实


You left from here from me to you

你从这里离开了我


Well my heart is broken

那么好吧 我的心碎了


I'm trying can't you see, can't you see

但我仍然还在努力 难道你看不到吗 你看不到吗


My oceans deep my rivers wide

我对你的爱像海洋一样深邃 像江河一样广阔


The strangers weep at pleasures side

身旁的人们都为幸福喜悦而泣


Oh why do I not see the only one unseen

可为什么我却始终看不见我唯一想见的人


My oceans deep my rivers wide

我对你的爱像海洋一样深邃 像江河一样广阔


The strangers weep at pleasures side

身旁的人们都为幸福喜悦而泣


Oh why do I not see the only one unseen

可为什么我却始终看不见我唯一想见的人


My oceans deep my rivers wide

我对你的爱像海洋一样深邃 像江河一样广阔


The strangers weep at pleasures side

身旁的人们都为幸福喜悦而泣


Oh why do I not see the only one unseen

可为什么我却始终看不见我唯一想见的人


My oceans deep my rivers wide

我对你的爱像海洋一样深邃 像江河一样广阔


The strangers weep at pleasures side

身旁的人们都为幸福喜悦而泣


Oh why do I not see the only one unseen

可为什么我却始终看不见我唯一想见的人




评论
热度(11)
©修羅八嘎 | Powered by LOFTER
返回顶部