跳动的世界里,找你的频率

Call your name (Vocal mpi & CASG ) - 澤野弘之

Call Your Name

(Vocal Mpi & CASG )

澤野弘之


         最喜欢的歌之一!!!!!!!泽野弘之男神!!!!!我要追随他一辈子!!!!!!


She lost her brother a month ago

一个月前,她失去了她的哥哥


His picture on the wall

而他的照片还挂在墙上


And it reminds me

让我无法忘怀


When she brings me coffee,,, her smile

当她为我端上一杯咖啡,那笑靥如花


I wish I could be with her until my last day

这时我多希望能和她永远在一起,直到我生命的尽头


She said She gave all her love to me

她说她把所有的爱都献给了我


We dreamt a new life

我们也曾梦想过在某个和平之地


Some place to be at peace

开始一段崭新的生活


But things changed,Suddenly

然而这一切发生得太快,转瞬之间


I lost my dreams in this disaster

残酷的浩劫,将我的梦想毁得七零八碎


I'm crying

我放声痛哭


Missing my lover

因失去了我的爱人


I don't have the power

我已经没有活下去的勇气了


On my side forever

为何你不能永远陪伴在我身边


Oh Where is my lover

啊,我的爱人,你在哪里


I got no power

我已经没有任何力量了啊


I'm standing alone. No way

如今一个人孤独的站著 不知该何去何从


Calling out your name

只能不断地呼唤着你的名字


I said I gave all my love to you

我说过我会把所有的爱给你


We dreamt a new house

我们也曾梦想过在某个平和之处


Some place to be at peace

拥有一幢崭新的房子


But things changed,Suddenly

然而这一切发生得太快,转瞬之间


I lost my dreams in this disaster

残酷的浩劫,将我的梦想毁得七零八碎


We don't know what is wrong tonight

我们都不知道今晚到底出了什么差错


Everybody's got no place to hide

只是所有人都无处可藏搜索


No one's left and there's no one to go on

到了最后,无人离开,亦无人愿意继续向前走


All I know is my life is gone

我所知道的只是,我的生活已不复存在


I'm crying

我放声痛哭


Missing my lover

因失去了我的爱人


I don't have the power

我已经没有活下去的勇气了


On my side forever

为何你不能永远陪伴在我身边


Oh Where is my lover

啊,我的爱人,你在哪里


I got no power

我已经没有任何力量了啊


I'm standing alone. No way

如今一个人孤独的站著 不知该何去何从


Calling out your name

只能不断地呼唤着你的名字


评论
热度(18)
只展示最近三个月数据
©修羅八嘎 | Powered by LOFTER
返回顶部